Generelle oplysninger:
Christina Clemen
Kratbjerg 301
3480 Fredensborg
CVR nr.: 25583043
24 46 20 94
Betaling
Christina Clemen / cclemenart.dk modtager betaling med VISA og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Hvis du laver en forudbestilling bliver beløbet trukket før leveringen.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Christina Clemen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Christina Clemen afsender samme dag på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. Forvent 2-5 dages leveringstid afhængig af fragtmetode.
Leveringsformer og betingelser
Køber du online kan du være ude for at det maleri du køber, er på udstilling. Er det tilfældet sørger jeg for at få det hentet hjem hurtigst muligt og afsende det til dig. Her tager jeg kontakt til dig, så vi kan aftale hvad der passer dig bedst mht. levering.
Større malerier afsendes med fragtmand og prisen er derfor variabel afhængig af din bopæl.
Hvis fragtprisen er højere end hvad du betaler når du afgiver din ordre, vil du du blive kontaktet efter køb.
Maleriet bliver først afsendt når du har godkendt en evt. ny pris.
Købet kan annulleres hvis du ikke er enig i den nye fragtpris.
FineArtPrint/Gicclè i rammer afsendes også med fragtmand, så her gælder samme procedure. De kan ikke fragtes med almindelig post pga. glasset.
Plakater mv. afsendes med GLS/DAO til din nærmeste pakkeshop.
Køber du fra udlandet sendes dit maleri muligvis som rulle, hvor du selv skal have en rammemontør/glarmester til at sætte det på blindrammen.
Dette kommer an på distance og fragtpriser.
Uanset hvordan maleriet bliver sendt, så pakkes din kunst sikkert så det kan holde til rejsen.
Transportansvar
Vi påtager os ansvaret for varer, der beskadiges eller bortkommer under transport til dig.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Christina Clemen vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Christina Clemen
Kratbjerg 301
3480 Fredensborg
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til mig senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på cc@cclemenart.dk. I meddelelsen skal du gøre mig tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes det købsbeløbet.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives via Klageportalen til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Link: www.forbrug.dk
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: cc@cclemenart.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. http://ec.europa.eu/consumers/odr/